1. На товари, придбані на сайті SM Group, поширюється дія Закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінням, просимо звернути увагу на порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів, наведений нижче.

    Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару в таких випадках:

    1.Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника).
    2.Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю: товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби тощо), а також наявний розрахунковий документ.
    У магазині представлені різні групи товарів, які, відповідно до законодавства, підлягають або не підлягають обміну та поверненню залежно від їх категорії.

    Обмін товару через його некондиційність або псування здійснюється безкоштовно за рахунок відправника за наявності “Акту” про такий випадок, який отримувач має попросити скласти у співробітника поштової служби в момент виявлення цього факту.

    Повернення товару (у зв’язку з особистими причинами покупця після “оформлення”, що фактично є моментом підтвердження та надання згоди, а також вираженням бажання придбати товар під час телефонної розмови з менеджером та оформленням замовлення) здійснюється за рахунок покупця.

Адреса для повернення та обміну товару:

Для обміну/повернення товару необхідно звернутись до одного з магазинів мережі SM Group протягом 14 днів з моменту придбання товару.

1. Адреса для повернення товару поштою 
– Надішліть нам товар “Новою поштою” м. Київ, Нова Пошта, Поштове відділення №400 (до 30 кг) бульвар Лесі Українки, 10
на ім’я Кмітюк Марина, разом з заявою на повернення товару. 
– Вкажіть оціночну вартість товару на Новій пошті, згідно ціни товару
– Послуги «Зворотня доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.

3. Повернення коштів за товар

– На рахунок  Покупця (номер рахунку ПІБ власника банківської картки у формі IBAN)
– Кошти повертаються на вказаний Вами рахунок протягом 2-7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови: -збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;

    -відсутність слідів використання і забруднень;

    -збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;

    -збереження заводського маркування;цілісності, неушкодженості,

    -збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов’язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов’язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур’єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 5 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

Будь які питання стосовно обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто звязатися з менеджером будь яким зручним для вас способом.

Всі відносини регулюються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».